השרותים שלנו אדריכלות ובנייה פרטית

מקצוענות, ניהול הפרויקט באופן מקיף ודיוק בכל שלב – מהדמיות תלת מימד בטכנולוגיה מתקדמת ועד לעיצוב הסופי – אלו הקווים המנחים אותנו בכל פרויקט.

כשלקוח מגיע למשרד עם חלום על בית, הוא עמוס בפרטים. רעיונות, פנטזיות וחלומות שנרקמו לאורך שנים עד שהגיע לרגע המיוחל בו המסע לבית קורם עור וגידים.
כאן אנחנו נכנסים לתמונה, לוקחים את שק הרצונות, הצרכים והחלומות והופכים הכל לתוכניות מדויקות, מפורטות לפרטי פרטים, שמשקפות את החלום והופכות אותו לבית.
אנחנו מציעים שירותים שונים הקשורים לתכנון האדריכלי, להדמייה, להכנת התוכניות ולליווי עד לשלב הבנייה ובמהלכה.

תכנון מבוסס טכנולוגיה

אחד הדגשים שחשובים לנו בתהליך התכנון האדריכלי של הבית הוא דיוק בפרטים הקטנים. כל צורך שמבטא הלקוח וכל פינה בבית המתהווה, מקבלים ביטוי בתוכניות מדויקות, שנעשות באמצעות התוכנות המתקדמות ביותר היום בתחום התכנון הארכיטקטוני, ביניהן תוכנת Revit.

באמצעות ההקפדה הזו, אנחנו יכולים לדמות באופן מדויק איך ייראה הנוף דרך החלון, כיצד נתנהל בתוך חלל המטבח ואיך תיראה פינת העבודה. הלקוח מקבל הדמייה בתלת מימד שמראה את התמונה כולה בפרטי פרטים. התכנון המוקפד הזה מונע טעויות ומקצר באופן משמעותי את התהליך.

דוגמה להדמיית תל מימד:

 

ניהול פרויקט – שקט נפשי לאורך כל התהליך

לצד תכנון אדריכלי של בתים פרטיים בכל רחבי הצפון, אנחנו מציעים שירות נוסף שמאפשר ללקוחותינו שקט נפשי לאורך כל ביצוע הפרויקט.
אנחנו מתמחים בניהול פרויקטים בתחום הבנייה. הלקוח נהנה מעבודה מול גוף אחד שמנהל עבורו את מערכות היחסים והקשרים בין אנשי המקצוע, עושה סדר בטפסים ובהצעות המחיר ומסתכל קדימה על התוצאה הסופית.

הניהול הכולל של הפרויקט, משלב התכנון ועד לשלב קבלת המפתח, נעשה כל הזמן עם המבט לעתיד וכך אנחנו יוצרים תהליך בנייה קל ויעיל יותר.
לצד תכנון אדריכלי וניהול הפרויקט בכל הצדדים הבירוקרטיים והביצועיים אנחנו מספקים שירות עיצוב פנים ומלווים את לקוחותינו עד לכניסה לבית.

ליצירת קשר בנוגע לאחד משירותינו

כל פרויקט מתחיל בפנייה אלינו, שיחה ותיאום ציפיות. מזמינים אותך ליצור איתנו קשר ולקבל את כל הפרטים על השירות הדרוש לך.


שדה אינו תקני. עליך למלא את שמך המלא
שדה אינו תקני. עליך למלא מספר טלפון.
שדה אינו תקני. עליך למלא כתובת דוא"ל תקנית.
שדה אינו תקני