אודות דניאל ב. אדריכלות

"לכל פרויקט שאנחנו מבצעים אנחנו יוצקים אהבה אמיתית לתחום האדריכלות והעיצוב ומקצוענות ללא פשרות שמאפשרת לעבור את כל התהליך מבלי להתפשר על מה שחשוב ללקוח"

חברת דניאל ב.אדריכלות ממוקמת בגליל ומתמחה בתכנון מבנים פרטיים, מסחריים וציבוריים, עיצוב פנים וניהול פרויקטים בתחום הבנייה.

חברתנו מלווה מאז שנת 2012 פרויקטים מגוונים בכל רחבי הגליל. אנחנו מלווים את לקוחותינו לאורך כל הדרך, משלב התכנון ועד שלב קבלת המפתח ודואגים לנהל את הפרויקט על הצד הטוב ביותר.

מתכנון הפרויקט דרך עיצוב פנים ועד ליצירת הדמיות מתקדמות תוך שימוש בטכנולוגיות תלת מימד ובתוכנות הטובות ביותר בתחום. מניהול תב"ע דרך פיקוח עליון ועד למיפוי ויצירת תוכניות למבנים היסטוריים, מניהול פרויקטים בתחום הבנייה ועד שיתופי פעולה עם יזמים וקבלנים – אנחנו שואפים לתת את השירות המקצועי הטוב ביותר, ביעילות ובמהירות.

משרדנו שנמצא בסמוך לעיר טבריה, נמצא בסמוך לבית מסחר לבניין טל גולן, אשר משלב איתנו ידיים כדי להציע שירות מקיף – הכל במקום אחד – לכל לקוחותינו. אנחנו מקפידים לעבוד עם בעלי המקצוע הטובים ביותר בתחום ולפקח על כל שלבי התהליך.

בנוסף, אנחנו עובדים עם תוכניות התכנון והשרטוט המתקדמות ביותר, כך שנוכל להציע מראה מדויק ככל האפשר של הצרכים, הבקשות והחלומות של לקוחותינו ולהעביר אותם לכדי ביצוע הפרויקט, על הצד הטוב ביותר.

אנחנו מעניקים ללקוחותינו את האפשרות לחלום בגדול על בית משלהם - חכם, נעים ופונקציונלי. אנחנו נגשים את החלום ונוריד אותו על הקרקע.

מאחורי הקמת המשרד עומד דניאל בורדסוב, הנדסאי אדריכלות, בעל תעודת ניהול פרויקטים בבנייה ומרצה. צוות החברה מציע מגוון רחב של שירותים הקשורים לתכנון ולעיצוב בתים, משרדים ומוסדות.

דניאל, בוגר מכללת עמק הירדן בלימודי הנדסאי אדריכלות ועיצוב ומרצה בתחום, צבר ניסיון רב בעבודה כשרטט ומתכנן פרויקטים פרטיים וציבוריים. ניסיונו והשכלתו כמנהל פרויקטים מסייעים לו להציע שירות מקיף, אחראי ומקצועי לאורך כל שלבי הפרויקט.

צרו עמנו קשר

זה הזמן ליצור איתנו קשר ולהגשים את החלום לבניית בית או מבנה חדש.
בין אם מדובר בתכנון בתים ומשרדים, בליווי פרויקטים של בנייה רוויה, בניהול הפרויקט או עיצוב הפנים, אנחנו כאן עם מגוון רחב של שירותים מקיפים שבסופם נשאר רק לאסוף את המפתח.


שדה אינו תקני. עליך למלא את שמך המלא
שדה אינו תקני. עליך למלא מספר טלפון.
שדה אינו תקני. עליך למלא כתובת דוא"ל תקנית.
שדה אינו תקני